Miten markkinoida tapahtumaa #5minstory:lla?

8/23/2016



Pähkäilin miten markkinoida meidän Vilkas Commerce Day 2016 -tapahtumaa ja kun ei just mitään tullut mieleen, menin tietysti hakemaan inspiraatiota mm. Markus Niemisen blogista. Markus oli kirjoittanut hauskan pätkän viidessä minuutissa. Ilmeisesti perustuen Sani Leinon haasteeseen #5minstory.

Koska me Vilkkaalla ollaan yllytyshulluja, nyt myös julkisesti (sillä olen nykyään tämän Myy verkossa-blogin gatekeeper, niin minähän saan kirjoittaa tänne ihan mitä haluan). Eli otin haasteen vastaan.

Olenkin jo tympääntynyt miettimään ns. perinteisiä markkinointikeinoja, joten tää viiden minsan haaste tuntui nyt ihan mahtavalta. Tartuin tähän. Pystynkö kirjoittamaan viidessä minuutissa jotain, mitä muutkin jaksaa lukea? Markkinoisinko meidän tapahtumaa? Kohta pitäis päättää, koska viisi minuuttia on pian kulunut.

Olen samaa mieltä Sani Leinon kanssa, että hyvän jutun kirjoittamiseen ei aina mene kahta päivää vaan joskus kunnon blogitekstin saa rykäistyä viidessä minuutissa. Tietysti käytän tilaisuuden hyväksi ja mainostan meidän #VCD16 -tapahtumaa tässä. Enhän mä nyt suinkaan tyhmä ole!

Toi tapahtuma muutenkin on semmoinen, että vetää maton alta monelta muulta suomalaiselta business-tapahtumalta. Miettikää nyt mitä puhujia. Ihan mielettömiä tyyppejä lentää tänne oikeesti teitä varten Saksaa ja muuta maailmaa myöden. Niin tulkaa nyt suomalaiset ihmeessä kuuntelemaan, kun kerrankin tulee settiä sisäpiirien ulkopuolelta. Laajenee vähän maailmankuva itse kullakin!

Siis lämpimästi tervetuloa Vilkas Commerce Day 2016 -tapahtumaan Helsingin Messukeskukseen 6.9.! Sinne vain ilmoittautumaan! Mä haluun nähdä just sut siellä!





Saattaisit pitää näistäkin

0 comments