Pop-up kampanjoilla tuloksia

Popup-kampanjoilla tuloksia - Decanter, Apteekkishop ja muut verkkokauppiaat kertovat


RapidCampaign interaktiiviset popup-kampanjat aktivoivat verkkokaupan vierailijat, herättävät mielenkiinnon ja insentivoivat ostamaan. Vilkkaan verkkokauppiaat kertovat.

Decanter

 
Ystävänpäiväkampanja toteutettiin ns. entry popup –kampanjana, eli se avautui popup-ikkunaan, joka näytettiin sivuston uusille kävijöille. Vappuviikolla Decanter toteutti keväisen yllätyskuoren exit popup –kampanjana, mikä avautui sivustolta poistuville.

"Pidämme äärimmäisen helposta tavasta ostaa popup-kampanjoita ja vahvistaa sesonkimyyntiämme. Saimme yli 10% aktivointiprosentin ystävänpäiväkampanjalla." Tia Vuorinen, Decanter Oy

Apteekkishop

Joulukampanja yllätyskuorella. Taktinen popup-kampanja avautui sivuille tultaessa ja oli voimassa viikonlopun. Etuna käytettiin ostoksen kokoon sidottua alennusta.

”Kampanja aktivoi verkkokauppamme asiakkaita kiinnostavalla tavalla ja tehokkaasti. Kampanjan tuloksena mainio 14% aktivointiprosentti.” –  Johanna Satta, Apteekkishop

Living 24/7

”Tyylikäs yllätyskuorikampanja! Toteuttaminen oli vaivatonta Vilkas ePages-kauppaani – kopioin valmiin rivin koodia ja sain kampanjan julkistettua nopeasti, ilman integrointeja. Suosittelen!” – Pia Uhlbäck, Living 24/7

Gift Gourmet

”Tutustuin Vilkkaan Verkkokaupan jatkotalkoot -koulutuksessa RapidCampaigniin ja innostuin siitä heti. Parasta oli palvelun helppous: mainos toteutettiin nopeasti ja sen voi itse laittaa sivustolle käyntiin. Äitienpäivä on meille osa tärkeää kevään sesonkia. Kampanja osui sopivaan saumaan ja idea lahjapaketista toimii meillä erityisen hyvin.” – Minna Lehtipuu, Gift Gourmet

Pop-up kampanjoiden helppo käyttöönotto

RapidCampaign on avannut uuden markkinapaikan verkkokauppiaille. Voit ostaa kokonaan uudella tavalla interaktiivisia popup-kampanjoita ja julkaista ne omassa verkkokaupassasi. Ei hankalia työkaluja tai kuukausimaksuja!

Tutustu www.rapidcampaign.com

 

Takaisin

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Black Friday ja Cyber Monday herättivät tunteita suuntaan ja toiseen

Kysyimme perjantai-iltana Vilkas-verkkokauppiaat- ja Naisyrittäjät-Facebook-ryhmissä, mitä mieltä...

Ilmaista näkyvyyttä verkkokaupallesi – osa 2/2

Ensimmäisessä osassa käsittelimme suosittuja sivustoja ja palveluita, joiden avulla verkkokauppias...

Verkkokauppiaan tulevaisuus -kysely 2020

Vilkas toteutti Pelastetaan kauppa -hankkeeseen osallistuville kauppiaille kyselyn verkkokaupan...